Jeden wykład. Wiele refleksji.
Wystąpienie podczas konferencji Dyrektor 4.0 było dla mnie nie tylko okazją do pokazania, co wiemy dziś o uczeniu się, ale też do wspólnego zastanowienia się, jak szkoła może wykorzystać narzędzia AI, aby realnie wspierać wysiłek poznawczy uczniów – zamiast ich odciążać.
Po wykładzie dotarło do mnie wiele różnych interpretacji i ważnych zdań zapamiętanych z wykładu – o edukacyjnym resecie, o refleksji zamiast odtwórczości, o szkole, która ma uczyć myślenia, a nie tylko przekazywać informacje.
I właśnie o to chodziło.
Zatrzymać się.
Zastanowić, co zostaje z tego, co robimy w klasie.
Bo uczenie się wymaga czasu, relacji, struktury i wsparcia – a nauczyciel potrzebuje przestrzeni, żeby to wszystko zaplanować i przeprowadzić.
Jako nauczycielka-konsultantka mam czas, by:
– śledzić badania,
– sprawdzać co działa,
– oswajać technologie łącząc je z odpowiednimi metodami dydaktycznymi
i dzielić się tym z innymi.
Zastanawiasz się, co dalej z edukacją?
Masz poczucie, że potrzebujesz coś zmienić, ale nie wiesz dokładnie w jaki sposób?
Zapraszam do kontaktu. Razem poszukamy rozwiązań.








Dodaj komentarz